۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

کاپ تریال پارس؛

رکابزنان قهرمان جهان به ایران می‌آیند

رکابزنان قهرمان جهان به ایران می‌آیند

برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌ سواری ایران، بزرگترین رکابزنان رشته تریال برای شرکت در مسابقه کاپ تریال پارس راهی ایران می‌شوند تا در این رقابت مهیج حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپ تریال پارس به عنوان اولین رویداد بین‌المللی تریال با همکاری هیات دوچرخه سواری قزوین و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان طی روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور ماه در این  شهرستان برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه سواری چهره‌های مطرح دنیا در این بخش در این مسابقه حضور خواهند یافت.

دانیل کوماس از اسپانیا که سابقه 10 بار قهرمانی جهان، 7 عنوان قهرمانی اروپا، 3 بار قهرمانی جام‌های جهانی و 3 رکورد جهانی را در کارنامه خود دارد از جمله چهره‌های معروف حاضر در این دوره از مسابقات است. کوماس از جمله رکابزنی است که هم در کلاس 20 و هم 26 اینچ تبحر دارد.

اوره لی‌ین فوته‌نوی از فرانسه که در کارنامه خود نایب قهرمانی جهان در سال 2012 را دارد هم در این مسابقه شرکت می‌کند. این ورزشکار مدال‌های فراوانی در کلاس 26 اینچ در مسابقات قهرمانی جهان و اروپا به دست آورده است.

همچنین رافائل پیلز از آلمان برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده است. این رکابزن جوان، در سال 2011 قهرمان جوانان جهان در کلاس 20 اینچ شده است. رکابزنان دیگری از کشورهای آلمان، فرانسه، استونی، و چین نیز در این رقابت حضور خواهند یافت.

کد خبر 2125376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha